Orar  |  Harta  |  eLibrary  |  Web lessons  |  Moodle 1  |  Moodle 2  |  SIMC  |  ACTE

CEITI
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Consiliul elevilor
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
    • Consiliere psihologică
    • Succesele elevilor în sport
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Specialitățile de admitere
    • Comisia de admitere
    • Raport zilnic
    • Rapoarte zilnice
    • Rezultatele admiterii
  • Transparență
    • Transparență financiară
    • Examen de calificare
    • Achiziții publice
    • Achiziții de carte
    • Donații
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Carte de telefoane
    • Contabilitate
    • Amplasare
  • |
  • ENG
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Consiliul elevilor
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
    • Consiliere psihologică
    • Succesele elevilor în sport
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Specialitățile de admitere
    • Comisia de admitere
    • Raport zilnic
    • Rapoarte zilnice
    • Rezultatele admiterii
  • Transparență
    • Transparență financiară
    • Examen de calificare
    • Achiziții publice
    • Achiziții de carte
    • Donații
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Carte de telefoane
    • Contabilitate
    • Amplasare
  • |
  • ENG

Avize & Blog

CITIȚI CELE MAI RECENTE ARTICOLE DIN CAMPUSUL NOSTRU
14/07/2023  |  By Andrei Ciobanu In Avize & Blog, Concurs

Concurs pentru ocuparea funcției de director adjunct și șef de secție!

logo_map (1)

I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale anunță concurs pentru ocuparea următoarelor funcții:

  1. Șef secție didactică
  2. Director adjunct pentru instruire și educație

La concurs pot participa persoanele care întrunesc cumulativ următoarele condiții:

  1. deține cetățenia Republicii Moldova;
  2. are studii superioare universitare;
  3. are vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin 5 ani și deține grad didactic;
  4. la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu a împlinit vârsta de 65 ani;
  5. cunoaște limba română;
  6. nu are antecedente penale;
  7. care, în ultimii 5 ani, nu au fost concediați în urma aplicării sancțiunii disciplinare de concediere conform art.86 alin.(1) lit. g)-r) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau nu au fost destituiți dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;
  8. care nu au interdicția de a ocupa o funcție publică sau de demnitate publică, ce derivă dintr-un act de constatare al Autorității Naționale de Integritate sau din hotărârile judecătorești, care au rămas definitive.

Candidații pentru ocuparea funcțiilor anunțate depun personal sau prin reprezentant, prin poștă sau prin e-mail, în termen de 20 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs care cuprinde obligatoriu următoarele acte:

  1. cererea de participare la concurs al cărei model este specificat în anexa nr.1 la prezentul Regulament;
  2. copia actului de identitate;
  3. copia/copiile actului/actelor de studii;
  4. copiile actelor care atestă vechimea în activitatea didactică a candidatului;
  5. Curriculum Vitae de model Europass, specificat în anexa nr.2 din Regulament;
  6. certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) şi neuropsihic (eliberate de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
  7. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  8. declarația pe propria răspundere că nu are interdicție de a ocupa funcții publice sau de demnitate publică și că nu a fost concediată în ultimii 5 ani pe baza art.86 alin.(1) lit. g)-r) din Codul muncii al Republicii Moldova nr. 154/2003 sau destituită dintr-o funcție publică conform art. 64 alin. (1) lit. a) și b) din Legea nr. 158/2008 cu privire la funcția publică și statutul funcționarului public;

Candidatul poate anexa și alte documente pe care le consideră relevante, inclusiv copia/copiile actului/actelor ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic, recomandări, copii ale actelor care atestă formarea continuă pe parcursul ultimilor 5 ani, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, statutul de expert/evaluator național/internațional, lista publicațiilor didactice și științifice participarea la proiecte educaționale, comunitare/ corporative, sau a altor proiecte relevante etc.

Dacă actele de participare la concurs se prezintă în copie, fără a fi însoțite de originale, acestea trebuie prezentate până în ziua desfășurării concursului. În caz de prezentare a dosarului incomplet, Comisia ia decizia cu privire la neadmiterea la concurs.

Dosarele vor fi depuse la I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, la serviciul personal până la data de 03.08.2023 pe adresa

MD-2032
mun.Chișinău, str.Sarmizegetusa 48
telefon de contact: 022 52-00-61; 022 52-30-01
email: [email protected]

Bibliografia actelor legislative şi normative în domeniul învățământului:

  1. Codul Educației nr. 152 din 17 iulie 2014, Monitorul Oficial nr. 319-324, publicat 24 .10.2014 sau https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=130333&lang=ro#
  2. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Centrului de excelență Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.13-19, art.53 sau http://lex.justice.md/index.php?action=view&view=doc&lang=1&id=362790
  3. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a instituțiilor de învăţământ profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2015, nr. 206-210, art. 1362  sau https://mec.gov.md/sites/default/files/regulament_niv_iv-v.pdf .
  4. Nomenclatorul domeniilor de formare profesională al specialităţilor şi calificărilor pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, Hotărârea Guvernului nr. 853/2015, https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=131478&lang=ro#
  5. Regulamentul de organizare a studiilor în învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar în baza Sistemului de Credite de Studii Transferabile, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/ome_nr_234_din_25_martie_2016.pdf
  6. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de conducere în instituţiile de învăţământ profesional tehnic, disponibil pe https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=135667&lang=ro#
  7. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director adjunct/şef de secţie în Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaționale, disponibil pe https://ceiti.md/educatie/acte normative
  8. Planul-cadru pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar în baza Sistemului de credite de studii transferabile;
  9. Cadrul de referinţă al curriculumului pentru învăţământul profesional tehnic, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/maketa-curriculum_36pages_1.pdf
  10. Ghid practic de elaborare a curriculumului pentru învățământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/ome_296_din_21.04.2016_1.pdf
  11. Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului de calificare, anexa nr.1 la Ordinul MECC nr. 1127 din 23.07.2018 https://mec.gov.md/sites/default/files/examen_de_calificare_actualizat.pdf.
  12. Ghidul Managementului Calității în învățământul profesional tehnic, https://mecc.gov.md/sites/default/files/anexa_1_integral.pdf.
  13. Metodologia de evaluare externă a calităţii în vederea autorizării de funcţionare provizorie şi acreditării programelor de studii și a instituțiilor de învățământ profesional tehnic, superior și de formare continuă, Hotărârea Guvernului nr.616 din 18.05.2016, Monitorul Oficial al R.Moldova, 2016, nr.134-139, art.671, https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=130031&lang=ro#
  14. Ghidul de autoevaluare pentru asigurarea internă a calității în învățământul profesional tehnic, https://mecc.gov.md/sites/default/files/anexa_2_integral.pdf.
  15. Regulamentul-cadru privind funcţionarea căminelor din subordinea instituţiilor de învăţămînt de stat Hotărîrea Guvernului nr. 74 din 25 ianuarie 2007 cu modificările ulterioare, https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=121334&lang=ro#;
  16. Regulamentul privind concursurile și olimpiadele școlare https://www.legis.md/cautare/getResults?doc_id=134862&lang=ro#

Article by Andrei Ciobanu

Previous StoryRepartizarea locurilor în căminele instituției pentru anul de studii 2023-2024!
Next StoryCandidații admiși la interviu pentru ocuparea funcției vacante de director adjunct instruire și educație și șef de secție didactică!

Related Articles

  • logo_map (1)
    Curs gratuit „Dezvoltare de aplicații moderne Java & Angular” pentru studenți pasionați de IT
  • logo_map (1)
    Rezultatele preliminare la Olimpiada zonală la Informatică!

0 Comments

Leave your comment Cancel Reply

(will not be shared)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CAUTĂ

CATEGORII

  • Avize & Blog (96)
  • Cazare (13)
  • Concurs (35)
  • Cursuri (8)
  • Evenimente (18)
  • Informații (58)

NOR DE ETICHETE

absolvenți Admiterea BAC BACALAUREAT careu CARIERĂ cazare CazareCEITI CEITI companie CONCURS CURSURI diplome Dual ELEVI Examen experienta felicitare Formare InnoVoter IT MATEMATICA Olimpiada practica PROFESORI Programare Programarea pasiunea mea PROIECT SOFTWARE succes ziua profesorului zud

ARHIVE

  • mai 2025 (1)
  • februarie 2025 (3)
  • octombrie 2024 (1)
  • septembrie 2024 (1)
  • august 2024 (2)
  • iulie 2024 (1)
  • iunie 2024 (1)
  • mai 2024 (3)
  • aprilie 2024 (1)
  • martie 2024 (1)
  • februarie 2024 (2)
  • ianuarie 2024 (1)
  • octombrie 2023 (1)
  • august 2023 (2)
  • iulie 2023 (1)
  • iunie 2023 (1)
  • aprilie 2023 (1)
  • martie 2023 (1)
  • februarie 2023 (1)
  • ianuarie 2023 (2)
  • noiembrie 2022 (1)
  • octombrie 2022 (1)
  • august 2022 (5)
  • iulie 2022 (3)
  • iunie 2022 (3)
  • mai 2022 (3)
  • octombrie 2021 (1)
  • ianuarie 2021 (2)
  • decembrie 2020 (3)
  • noiembrie 2020 (1)
  • octombrie 2020 (1)
  • septembrie 2020 (2)
  • august 2020 (3)
  • iulie 2020 (5)
  • iunie 2020 (1)
  • mai 2020 (1)
  • martie 2020 (2)
  • februarie 2020 (2)
  • august 2019 (1)
  • iulie 2019 (3)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (1)
  • martie 2019 (2)
  • februarie 2019 (3)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (3)
  • octombrie 2018 (1)
  • septembrie 2018 (1)
  • august 2018 (1)
  • iulie 2018 (1)
  • mai 2018 (1)
  • februarie 2018 (5)
  • noiembrie 2017 (1)
  • octombrie 2017 (1)
  • septembrie 2017 (2)
  • august 2017 (1)
  • iulie 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • aprilie 2017 (1)
  • martie 2017 (1)
  • februarie 2017 (2)
  • noiembrie 2016 (9)

VINO SĂ NE VIZITEZI

Unele recomandări pentru a ajunge cu microbuzul la instituția noastră

– nr.120 de la Gara de Sud
– nr.174 şi nr.103 din centrul oraşului
– nr.113 şi nr.163 de la Gara de Nord
– nr.119 de la Gara de Tren.

CEITI
  • Despre
  • Educație
  • Formare
  • Elevi
  • Admiterea
  • Transparență
  • Avize
  • Contacte
  • |
  • ENG

Copyright © 2016 - 2025 CEITI. All Rights Reserved