Orar  |  Harta  |  eLibrary  |  Web lessons  |  Moodle 1  |  Moodle 2  |  SIMC

CEITI
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
    • Acte normative
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Chestionar absolvenți
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Comisia de admitere
    • Specialitățile de admitere
    • Rezultatele admiterii
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
    • Achiziții publice
    • Donații
    • Achiziții de carte
    • Rapoarte
      • Financiar 2019
      • Financiar 2020
      • Examen de calificare 2021
      • Examen de calificare unificat 2021
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Contabilitate
    • Carte de telefoane
    • Amplasare
  • |
  • ENG
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
    • Acte normative
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Chestionar absolvenți
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Comisia de admitere
    • Specialitățile de admitere
    • Rezultatele admiterii
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
    • Achiziții publice
    • Donații
    • Achiziții de carte
    • Rapoarte
      • Financiar 2019
      • Financiar 2020
      • Examen de calificare 2021
      • Examen de calificare unificat 2021
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Contabilitate
    • Carte de telefoane
    • Amplasare
  • |
  • ENG

Avize & Blog

CITIȚI CELE MAI RECENTE ARTICOLE DIN CAMPUSUL NOSTRU
11/05/2022  |  By Andrei Ciobanu In Avize & Blog, Concurs

Concurs pentru ocuparea funcţiei de șef secție de formare continuă în domeniul Tehnologii Informaționale!

logo_map (1)

I.P.Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale anunţă concurs pentru ocuparea funcţiei de sef al secției de formare continuă în domeniul Tehnologii Informaționale

La concurs pot participa cetăţeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, care au o vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin cinci ani, la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani, posedă limba română, nu au antecedente penale.

Candidaţii pentru ocuparea funcţiei de șef secție formare continuă al instituţiei depun personal sau prin reprezentant (la Serviciul personal al instituției), prin poștă sau e-mail, în termen de 20 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde obligatoriu următoarele acte:

  1. cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. 1 la prezentul Regulament;
  2. copia actului de identitate;
  3. copia/copiile actului/actelor de studii autentificate;
  4. copia/copiile actului/actelor autentificate ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic;
  5. copiile actelor care atestă formarea profesională continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale,         statutul de expert/evaluator național/internațional, lista publicațiilor didactice și științifice;
  6. copia carnetului de muncă autentificat;
  7. Curriculum Vitae de model Europass, specificat în anexa 2 la Regulament;
  8. certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
  9. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  10. lista actelor depuse, cu paginile numerotate, în 2 exemplare.

Actele vor fi depuse la I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, serviciul ”Resurse umane” până la data de 30.05.2022 pe adresa:
MD 2032
mun.Chișinău, str.Sarmizegetusa 48
Telefoane de contact: 022 52-00-61; 022 52-30-01
e-mail: [email protected] 

Bibliografia

Acte legislative şi normative în domeniul învățământului

  1. Codul Educației nr. 152 din 17 iulie 2014, Monitorul Oficial nr. 319-324, art. 634 din 24 .10.2014
  2. Hotărârea Guvernului nr. 1224 din 09.11.2014 ”Cu privire la organizarea formării continue”
  3. Hotărârea Guvernului nr. 193 din 24.03.2017 ”Regulament cu privire la formarea continua a adulților”
  4. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Centrului de excelență Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.13-19, art.53
  5. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a instituțiilor de învăţământ profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2015, nr. 206-210, art. 1362
  6. Hotărârea Guvernului nr. 616 din 18.05.2016
  7. Nomenclatorul domeniilor de formare profesională al specialităţilor şi calificărilor pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, Hotărârea Guvernului nr. 853/2015
  8. Regulamentul de organizare a studiilor în învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar în baza Sistemului de Credite de Studii Transferabile, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/ome_nr_234_din_25_martie_2016.pdf
  9. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de conducere în instituţiile de învăţământ profesional tehnic, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/regulament_de_concurs.pdf
  10. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director adjunct/şef de secţie  în Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaționale, disponibil pe https://ceiti.md/acte-normative/
  11. Planul-cadru pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar în baza Sistemului de credite de studii transferabile, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/ordin_cu_anexa_plan_cadru.pdf
  12. Cadrul de referinţă al curriculumului pentru învăţământul profesional tehnic, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/maketa-curriculum_36pages_1.pdf
  13. Ghid practic de elaborare a curriculumului pentru învățământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, disponibil pe https://mec.gov.md/sites/default/files/ome_296_din_21.04.2016_1.pdf
  14. Regulament cu privire la certificarea cunoștințelor și competențelor dobîndite în contexte de educație nonformală și informală, disponibil pe https://www.cna.md/public/files/rapoarte_expertiza/pr.certif.cunost.educ_.nonformala.pdf
Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin
Post Views: 82

Article by Andrei Ciobanu

Previous StoryAnunț pentru elevii anului I de studii !
Next StoryRepartizarea locurilor în căminele instituției pentru anul de studii 2022-2023

Related Articles

  • dual
    Învățământul dual la specialitatea Servicii administrative și de secretariat!
  • finally_V4(1200)
    Ziua ușilor deschise pentru absolvenții de gimnaziu, liceu și școli profesionale!

0 Comments

Leave your comment Cancel Reply

(will not be shared)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CAUTĂ

CATEGORII

  • Avize & Blog (59)
  • Cazare (8)
  • Concurs (22)
  • Cursuri (4)
  • Evenimente (12)
  • Informații (38)

NOR DE ETICHETE

absolvenți Admiterea BAC BACALAUREAT careu CARIERĂ cazare Cazere CEITI CEITI companie CONCURS diplome ELEVI Examen experienta felicitare InnoVoter IT MATEMATICA practica PROFESORI Programare Programarea pasiunea mea PROIECT SOFTWARE student mesaj ziua internationala succes ziua profesorului zud

ARHIVE

  • mai 2022 (4)
  • octombrie 2021 (1)
  • ianuarie 2021 (2)
  • decembrie 2020 (3)
  • noiembrie 2020 (1)
  • octombrie 2020 (1)
  • septembrie 2020 (2)
  • august 2020 (3)
  • iulie 2020 (5)
  • iunie 2020 (1)
  • mai 2020 (1)
  • martie 2020 (2)
  • februarie 2020 (2)
  • august 2019 (1)
  • iulie 2019 (3)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (1)
  • martie 2019 (2)
  • februarie 2019 (3)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (3)
  • octombrie 2018 (1)
  • septembrie 2018 (1)
  • august 2018 (1)
  • iulie 2018 (1)
  • mai 2018 (1)
  • februarie 2018 (5)
  • noiembrie 2017 (1)
  • octombrie 2017 (1)
  • septembrie 2017 (2)
  • august 2017 (1)
  • iulie 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • aprilie 2017 (1)
  • martie 2017 (1)
  • februarie 2017 (2)
  • noiembrie 2016 (9)

VINO SĂ NE VIZITEZI

Unele recomandări pentru a ajunge cu microbuzul la instituția noastră

– nr.120 de la Gara de Sud
– nr.174 şi nr.103 din centrul oraşului
– nr.113 şi nr.163 de la Gara de Nord
– nr.119 de la Gara de Tren.

mai 2022
L Ma Mi J V S D
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  
« oct.    

MAI MULTE DESPRE NOI

Centrul de Excelență în Informatică şi Tehnologii Informaţionale este angajat în educarea şi formarea de persoane responsabile, capabile să răspundă rapid şi competent noilor cerinţe ale pieţii muncii, instruirea specialiştilor calificaţi, solicitaţi de agenţii economici.

FACEBOOK CEITI

CEITI
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
  • Formare
  • Elevi
  • Admiterea
  • Avize
  • Contacte
  • |
  • ENG

Copyright © 2016 CEITI. All Rights Reserved