Orar    |    eLibrary    |    Web lessons |    Moodle 1    |  Moodle 2 |    SIMC

CEITI
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
    • Acte normative
  • Formare
  • Elevi
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Chestionar absolvenți
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
      • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
  • Admiterea
    • Depunerea dosarului
    • Dosare depuse
    • Condiții de înmatriculare
    • Comisia de admitere
    • Specialitățile de admitere
    • Rezultatele admiterii
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
    • Achiziții publice
    • Donații
    • Achiziții de carte
    • Rport financiar 2019
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Contabilitate
    • Carte de telefoane
    • Amplasare
  • |
  • ENG
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
    • Acte normative
  • Formare
  • Elevi
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Chestionar absolvenți
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
      • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
  • Admiterea
    • Depunerea dosarului
    • Dosare depuse
    • Condiții de înmatriculare
    • Comisia de admitere
    • Specialitățile de admitere
    • Rezultatele admiterii
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
    • Achiziții publice
    • Donații
    • Achiziții de carte
    • Rport financiar 2019
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Contabilitate
    • Carte de telefoane
    • Amplasare
  • |
  • ENG

Avize & Blog

CITIȚI CELE MAI RECENTE ARTICOLE DIN CAMPUSUL NOSTRU
25/06/2020  |  By Andrei Ciobanu In Avize & Blog, Concurs, Informații

Concurs pentru ocuparea funcţiei de director adjunct și șef de secție!

logo_map (1)

I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale anunţă concurs pentru ocuparea următorelor funcţii:

  1. Șef de secție pentru asigurarea calității;
  2. Director adjunct pentru instruire și educație;
  3. Director adjunct pentru instruire practică și producere.

La concurs pot participa cetăţeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, care au o vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin cinci ani, la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani, posedă limba română, nu au antecedente penale.

Candidaţii pentru ocuparea funcţilor anunțate depun prin e-mail (documentele scanate într-un fișier arhivă cu denumirea corespunzătoare numelui de familie) , prin poștă sau personal la Serviciul personal al instituției, în termen de 20 de zile calendaristice din ziua publicării anunțului, dosarul de concurs, care cuprinde obligatoriu următoarele acte:

  1. cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. 1 la prezentul Regulament;
  2. copia actului de identitate;
  3. copia/copiile actului/actelor de studii autentificate;
  4. copia/copiile actului/actelor autentificate ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic;
  5. copiile actelor care atestă formarea profesională continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, statutul de expert/evaluator național/internațional, lista publicațiilor didactice și științifice;
  6. copia carnetului de muncă autentificat;
  7. Curriculum Vitae de model Europass, specificat în anexa 2 la Regulament;
  8. certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
  9. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  10. lista actelor depuse, cu paginile numerotate, în 2 exemplare.

Actele vor fi depuse la I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, la serviciul personal până la data de 16.07.2020 pe adresa

MD 2032
m.Chișinău, str.Sarmizegetusa 48
Telefon de contact: 022 52-00-61; 022 52-30-01
e-mail: lilianachetraru@mail.ru

P.S.

  1. Accesul în instituție se face respectând cerințele CNESP.
  2. Dacă se va păstra starea de urgență în sănătate publică concursurile se vor desfășura în regim online.

Bibliografia actelor legislative şi normative în domeniul învățământului:

  1. Codul Educației nr. 152 din 17 iulie 2014, Monitorul Oficial nr. 319-324, publicat 24 .10.2014
  2. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Centrului de excelență Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.13-19, art.53
  3. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a instituțiilor de învăţământ profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2015, nr. 206-210, art. 1362
  4. Nomenclatorul domeniilor de formare profesională al specialităţilor şi calificărilor pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, Hotărârea Guvernului nr. 853/2015
  5. Regulamentul de organizare a studiilor în învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar în baza Sistemului de Credite de Studii Transferabile, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/regulament_niv_iv-v.pdf
  6. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de conducere în instituţiile de învăţământ profesional tehnic, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/regulament_de_concurs.pdf
  7. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director adjunct/şef de secţie în Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaționale, disponibil pe http://ceiti.md/educatie/acte normative
  8. Planul-cadru pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar în baza Sistemului de credite de studii transferabile;
  9. Cadrul de referinţă al curriculumului pentru învăţământul profesional tehnic, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/maketa-curriculum_36pages_1.pdf
  10. Ghid practic de elaborare a curriculumului pentru învățământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/ome_296_din_21.04.2016_1.pdf
  11. Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului de calificare, anexa nr.1 la Ordinul MECC nr. 1127 din 23.07.2018.
  12. Regulamentul de organizare şi desfăşurare a admiterii la programele de formare profesională tehnică, ordinul MECC nr. 459 din 20 mai 2020.
  13. Regulamentul – cadru de organizare a învățământului profesional tehnic în perioada pandemiei COVID-19.

Suplimentar în dependență de funcție:

  1. Ghidul Managementului Calității în învățământul profesional tehnic.
  2. Ghidul de autoevaluare pentru asigurarea internă a calității în învățământul profesional tehnic.
  3. Regulamentul privind organizarea și desfășurarea stagiilor de practică în învățământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar, ordinul Ministrului Educației nr. 1086 din 29decembrie 2016.
  4. Metodologia d eurmărire a traseului profesional al absolvenților învățămîntului profesional tehnic.
  5. Plan-cadru pentru învăţămîntul profesional ethnic postsecundar și postsecundar nonterțiar,în baza Sistemului de credite de studii transferabile.
Post Views: 755

Article by Andrei Ciobanu

Previous StoryStimați elevi ai Centrului de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale!
Next StoryStimați absolvenți de gimnaziu, școală profesională și liceu!

Related Articles

  • Internship Interview Event
    Get Ready for the Internship Interview December 2020
  • logo_map (1)
    Prelungirea termenului la concursul pentru ocuparea funcţiei de șef secție didactică!

0 Comments

Leave your comment Cancel Reply

(will not be shared)

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CAUTĂ

CATEGORII

  • Avize & Blog (53)
  • Cazare (7)
  • Concurs (19)
  • Cursuri (3)
  • Evenimente (11)
  • Informații (35)

NOR DE ETICHETE

absolvenți Admiterea BAC BACALAUREAT careu CARIERĂ cazare Cazere CEITI CEITI companie CONCURS diplome ELEVI Examen experienta felicitare InnoVoter IT practica PROFESORI Programare Programarea pasiunea mea SOFTWARE student mesaj ziua internationala succes ziua profesorului

ARHIVE

  • decembrie 2020 (3)
  • noiembrie 2020 (1)
  • octombrie 2020 (1)
  • septembrie 2020 (2)
  • august 2020 (3)
  • iulie 2020 (5)
  • iunie 2020 (1)
  • mai 2020 (1)
  • martie 2020 (2)
  • februarie 2020 (2)
  • august 2019 (1)
  • iulie 2019 (3)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (1)
  • martie 2019 (2)
  • februarie 2019 (3)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (3)
  • octombrie 2018 (1)
  • septembrie 2018 (1)
  • august 2018 (1)
  • iulie 2018 (1)
  • mai 2018 (1)
  • februarie 2018 (5)
  • noiembrie 2017 (1)
  • octombrie 2017 (1)
  • septembrie 2017 (2)
  • august 2017 (1)
  • iulie 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • aprilie 2017 (1)
  • martie 2017 (1)
  • februarie 2017 (2)
  • noiembrie 2016 (9)

ULTIMILE POSTĂRI

  • Internship Interview Event
    Get Ready for the Internship Interview December 2020 joi, 10, dec.
  • logo_map (1)
    Prelungirea termenului la concursul pentru ocuparea funcţiei de șef secție didactică! marți, 8, dec.
  • logo_map (1)
    În atenția persoanelor care au activat în anul 2019 la IP CEITI! marți, 1, dec.
  • logo_map (1)
    Concurs pentru ocuparea funcţiei de șef secție didactică! miercuri, 11, nov.
  • logo_map (1)
    Cazarea elevilor anilor 3 și 4 de studii! vineri, 30, oct.

VINO SĂ NE VIZITEZI

Unele recomandări pentru a ajunge cu microbuzul la instituția noastră

– nr.120 de la Gara de Sud
– nr.174 şi nr.103 din centrul oraşului
– nr.113 şi nr.163 de la Gara de Nord
– nr.119 de la Gara de Tren.

MAI MULTE DESPRE NOI

Centrul de Excelență în Informatică şi Tehnologii Informaţionale este angajat în educarea şi formarea de persoane responsabile, capabile să răspundă rapid şi competent noilor cerinţe ale pieţii muncii, instruirea specialiştilor calificaţi, solicitaţi de agenţii economici.

FACEBOOK

SuperWebTricks Loading...
CEITI
  • Acasă
  • Despre
  • Educație
  • Formare
  • Elevi
  • Admiterea
  • Avize
  • Contacte
  • |
  • ENG
Copyright © 2016 CEITI. All Rights Reserved