Orar  |  Harta  |  eLibrary  |  Web lessons  |  Moodle 1  |  Moodle 2  |  SIMC  |  ACTE

CEITI
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Consiliul elevilor
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
    • Consiliere psihologică
    • Succesele elevilor în sport
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Specialitățile de admitere
    • Comisia de admitere
    • Raport zilnic
    • Rapoarte zilnice
    • Rezultatele admiterii
  • Transparență
    • Transparență financiară
    • Examen de calificare
    • Achiziții publice
    • Achiziții de carte
    • Donații
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Carte de telefoane
    • Contabilitate
    • Amplasare
  • |
  • ENG
  • Despre
  • Educație
    • Specialitați
    • Catedre
    • Practica
      • Instruirea practică
      • Traseul profesional
      • Orientare profesională
    • Proiectele noastre
    • Comitetul sindical
    • Galeria Foto
    • Managementul educațional
    • CEIAC
    • Consiliul de etică
  • Formare
    • Formare continuă
    • Validare competențe
  • Elevi
    • Consiliul elevilor
    • Istorii de succes
    • Date elevi
    • Elevi actuali
    • Elevi absolvenți
    • Oferte de muncă
    • Cei mai buni elevi
    • Succesele elevilor
    • Campus-ul
    • Consiliere psihologică
    • Succesele elevilor în sport
  • Admiterea
    • Condiții de înmatriculare
    • Specialitățile de admitere
    • Comisia de admitere
    • Raport zilnic
    • Rapoarte zilnice
    • Rezultatele admiterii
  • Transparență
    • Transparență financiară
    • Examen de calificare
    • Achiziții publice
    • Achiziții de carte
    • Donații
  • Avize
    • Blog
    • Evenimente
  • Contacte
    • Adresa noastră
    • Carte de telefoane
    • Contabilitate
    • Amplasare
  • |
  • ENG

Avize & Blog

CITIȚI CELE MAI RECENTE ARTICOLE DIN CAMPUSUL NOSTRU
08/12/2020  |  By Andrei Ciobanu In Avize & Blog, Concurs

Prelungirea termenului la concursul pentru ocuparea funcţiei de șef secție didactică!

logo_map (1)

I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale prelungește concursul pentru ocuparea următorelor funcţii:

  1. Șef secție didactică 2;
  2. Șef secție didactică 3;
  3. Șef secție didactică 4.

La concurs pot participa cetăţeni ai Republicii Moldova, cu studii superioare universitare, care au o vechime de muncă în activitatea didactică de cel puțin cinci ani, la data expirării termenului de depunere a dosarelor nu au împlinit vârsta de 65 ani, posedă limba română, nu au antecedente penale.

Candidaţii pentru ocuparea funcţilor anunțate depun prin e-mail (documentele scanate într-un fișier arhivă cu denumirea corespunzătoare numelui de familie) , prin poștă sau personal la Serviciul personal al instituției,până la data de 14.12.2020, dosarul de concurs, care cuprinde obligatoriu următoarele acte:

  1. cererea de participare la concurs, al cărei model este specificat în anexa nr. 1 la prezentul Regulament;
  2. copia actului de identitate;
  3. copia/copiile actului/actelor de studii autentificate;
  4. copia/copiile actului/actelor autentificate ce confirmă gradul didactic/managerial și/sau titlul științific/științifico-didactic;
  5. copiile actelor care atestă formarea profesională continuă, performanțele profesionale și manageriale demonstrate în cadrul concursurilor locale/naționale/internaționale, statutul de expert/evaluator național/internațional, lista publicațiilor didactice și științifice;
  6. copia carnetului de muncă autentificat;
  7. Curriculum Vitae de model Europass, specificat în anexa 2 la Regulament;
  8. certificatul medical care atestă faptul că persoana este aptă din punct de vedere medical, fizic (eliberat de medicul de familie) și neuropsihic (eliberat de psihiatru/narcolog) pentru exercitarea funcției;
  9. cazierul judiciar sau declarația pe propria răspundere;
  10. lista actelor depuse, cu paginile numerotate, în 2 exemplare.

Actele vor fi depuse la I.P. Centrul de Excelență în Informatică și Tehnologii Informaționale, la serviciul personal până la data de 14.12.2020 pe adresa:

MD 2032
m.Chișinău, str.Sarmizegetusa 48
Telefon de contact: 022 52-00-61; 022 52-30-01
e-mail: [email protected]

P.S.

  1. Accesul în instituție se face respectând cerințele CNESP.
  2. Dacă se va anunța starea de urgență în sănătate publică concursurile se vor desfășura în regim online.

Bibliografia actelor legislative şi normative în domeniul învățământului:

  1. Codul Educației nr. 152 din 17 iulie 2014, Monitorul Oficial nr. 319-324, publicat 24 .10.2014
  2. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a Centrului de excelență Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2016, nr.13-19, art.53
  3. Regulamentul-cadru de organizare şi funcţionare a instituțiilor de învăţământ profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar Monitorul Oficial al Republicii Moldova, 2015, nr. 206-210, art. 1362
  4. Nomenclatorul domeniilor de formare profesională al specialităţilor şi calificărilor pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, Hotărârea Guvernului nr. 853/2015
  5. Regulamentul de organizare a studiilor în învăţământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar în baza Sistemului de Credite de Studii Transferabile, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/regulament_niv_iv-v.pdf
  6. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de conducere în instituţiile de învăţământ profesional tehnic, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/regulament_de_concurs.pdf
  7. Regulamentul cu privire la organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei de director adjunct/şef de secţie în Centrul de Excelenţă în Informatică și Tehnologii Informaționale, disponibil pe http://ceiti.md/educatie/acte normative
  8. Planul-cadru pentru învăţământul profesional tehnic postsecundar și postsecundar nonterțiar în baza Sistemului de credite de studii transferabile;
  9. Cadrul de referinţă al curriculumului pentru învăţământul profesional tehnic, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/maketa-curriculum_36pages_1.pdf
  10. Ghid practic de elaborare a curriculumului pentru învățământul profesional tehnic postsecundar şi postsecundar nonterţiar, disponibil pe http://edu.gov.md/sites/default/files/ome_296_din_21.04.2016_1.pdf
  11. Regulamentul de organizare și desfășurare a examenului de calificare, anexa nr.1 la Ordinul MECC nr. 1127 din 23.07.2018.
  12. Regulamentul de organizare şi desfăşurare a admiterii la programele de formare profesională tehnică, ordinul MECC nr. 459 din 20 mai 2020.
  13. Regulamentul – cadru de organizare a învățământului profesional tehnic în perioada pandemiei COVID-19.

Article by Andrei Ciobanu

Previous StoryÎn atenția persoanelor care au activat în anul 2019 la IP CEITI!
Next StoryGet Ready for the Internship Interview December 2020

Related Articles

  • logo_map (1)
    Curs gratuit „Dezvoltare de aplicații moderne Java & Angular” pentru studenți pasionați de IT
  • logo_map (1)
    Rezultatele preliminare la Olimpiada zonală la Informatică!

0 Comments

Leave your comment Cancel Reply

(will not be shared)

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

CAUTĂ

CATEGORII

  • Avize & Blog (96)
  • Cazare (13)
  • Concurs (35)
  • Cursuri (8)
  • Evenimente (18)
  • Informații (58)

NOR DE ETICHETE

absolvenți Admiterea BAC BACALAUREAT careu CARIERĂ cazare CazareCEITI CEITI companie CONCURS CURSURI diplome Dual ELEVI Examen experienta felicitare Formare InnoVoter IT MATEMATICA Olimpiada practica PROFESORI Programare Programarea pasiunea mea PROIECT SOFTWARE succes ziua profesorului zud

ARHIVE

  • mai 2025 (1)
  • februarie 2025 (3)
  • octombrie 2024 (1)
  • septembrie 2024 (1)
  • august 2024 (2)
  • iulie 2024 (1)
  • iunie 2024 (1)
  • mai 2024 (3)
  • aprilie 2024 (1)
  • martie 2024 (1)
  • februarie 2024 (2)
  • ianuarie 2024 (1)
  • octombrie 2023 (1)
  • august 2023 (2)
  • iulie 2023 (1)
  • iunie 2023 (1)
  • aprilie 2023 (1)
  • martie 2023 (1)
  • februarie 2023 (1)
  • ianuarie 2023 (2)
  • noiembrie 2022 (1)
  • octombrie 2022 (1)
  • august 2022 (5)
  • iulie 2022 (3)
  • iunie 2022 (3)
  • mai 2022 (3)
  • octombrie 2021 (1)
  • ianuarie 2021 (2)
  • decembrie 2020 (3)
  • noiembrie 2020 (1)
  • octombrie 2020 (1)
  • septembrie 2020 (2)
  • august 2020 (3)
  • iulie 2020 (5)
  • iunie 2020 (1)
  • mai 2020 (1)
  • martie 2020 (2)
  • februarie 2020 (2)
  • august 2019 (1)
  • iulie 2019 (3)
  • mai 2019 (2)
  • aprilie 2019 (1)
  • martie 2019 (2)
  • februarie 2019 (3)
  • decembrie 2018 (1)
  • noiembrie 2018 (3)
  • octombrie 2018 (1)
  • septembrie 2018 (1)
  • august 2018 (1)
  • iulie 2018 (1)
  • mai 2018 (1)
  • februarie 2018 (5)
  • noiembrie 2017 (1)
  • octombrie 2017 (1)
  • septembrie 2017 (2)
  • august 2017 (1)
  • iulie 2017 (2)
  • iunie 2017 (2)
  • aprilie 2017 (1)
  • martie 2017 (1)
  • februarie 2017 (2)
  • noiembrie 2016 (9)

VINO SĂ NE VIZITEZI

Unele recomandări pentru a ajunge cu microbuzul la instituția noastră

– nr.120 de la Gara de Sud
– nr.174 şi nr.103 din centrul oraşului
– nr.113 şi nr.163 de la Gara de Nord
– nr.119 de la Gara de Tren.

CEITI
  • Despre
  • Educație
  • Formare
  • Elevi
  • Admiterea
  • Transparență
  • Avize
  • Contacte
  • |
  • ENG

Copyright © 2016 - 2025 CEITI. All Rights Reserved